Biuro Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta w Giżycku:
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko
664-443-963
pn.-pt. 8:00 – 16:00
sob. 9:00 – 14:00
Biuro Obsługi Klienta w Warszawie:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 502
00-052 Warszawa
664-443-990, 664-443-992, lub (22) 657-19-14
pn.-pt. 9:00 – 17:00
Dane kontaktowe
„INM” Sp. z o.o.
Adres rejestrowy
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko
Adres do korespondencji:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 502
00-052 Warszawa
biuro@inm.net.pl
Zadowolenie i pełna satysfakcja naszych Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego oddajemy w Państwa ręce najnowocześniejsze łącza. Dysponując zaawansowaną infrastrukturą, korzystając z najnowocześniejszych i zarazem sprawdzonych technologii gwarantujemy najwyższą jakość usług i bezawaryjną pracę.
Jednak w przypadku wystąpienia kłopotów z prawidłowym funkcjonowaniem dostępu do Internetu lub jakichkolwiek pytań dotyczących naszych usług prosimy skorzystać z porad technicznych:
Telefonicznie
Serwis dla województwa warmińsko-mazurskiego:
tel. 664-443-980, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00
Pozostałe województwa:
tel. 664-443-994, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-20:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00
Pragniemy podkreślić, iż ewentualne usterki są naszym priorytetem i usuwamy je w możliwie najkrótszym czasie. Jednocześnie informujemy, że za stan techniczny i sprawność sprzętu komputerowego oraz oprogramowania będących własnością Klienta odpowiada Klient. Oferujemy odpłatną pomoc w przypadku konieczności usunięcia usterek leżących po stronie Klienta.