Kontakt

INM Internet

„INM” Sp. z o.o.
Adres rejestrowy
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko

INM Internet Adres do korespondencji:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 504
00-052 Warszawa
biuro@inm.net.pl










INM Internet Mazury:
BOK: 87 732-48-64
Serwis: 664-443-980

Nasze biura:

Punkt Obsługi Klienta w Giżycku:
ul. Wodociągowa 25 lok. 2
11-500 Giżycko
pn.-pt. 8:00 - 16:00
sob. 9:00 - 13:00

Biuro Obsługi Klienta w Warszawie:
ul. Świętokrzyska 18 lok. 504
00-052 Warszawa
pn.-pt. 9:00 - 17:00

Biuro Obsługi Klienta w Raciążu:
Pl. Adama Mickiewicza 4
09-140 Raciąż
- kontakt telefoniczny 664 443 979:
pn.-pt. 8:00 - 16:00
sob. 9:00 - 13:00



INM Internet Cała Polska:
Call Center: 664-443-990
BOK: 664-443-992
Serwis: 664-443-994

Serwis

Zadowolenie i pełna satysfakcja naszych Klientów jest dla nas priorytetem, dlatego oddajemy w Państwa ręce najnowocześniejsze łącza. Dysponując zaawansowaną infrastrukturą, korzystając z najnowocześniejszych i zarazem sprawdzonych technologii gwarantujemy najwyższą jakość usług i bezawaryjną pracę.
Jednak w przypadku wystąpienia kłopotów z prawidłowym funkcjonowaniem dostępu do Internetu lub jakichkolwiek pytań dotyczących naszych usług prosimy skorzystać z porad technicznych:

Telefonicznie
Serwis dla województwa warmińsko-mazurskiego:
tel. 664-443-980, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-18:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00

Pozostałe województwa:
tel. 664-443-994, poniedziałek-piątek w godz. 8:00-18:00 oraz w soboty w godz. 9:00-14:00

Pragniemy podkreślić, iż ewentualne usterki są naszym priorytetem i usuwamy je w możliwie najkrótszym czasie. Jednocześnie informujemy, że za stan techniczny i sprawność sprzętu komputerowego oraz oprogramowania będących własnością Klienta odpowiada Klient. Oferujemy odpłatną pomoc w przypadku konieczności usunięcia usterek leżących po stronie Klienta.

Aktualności

10.05.2017

UWAGA, zbliża sie okres burzowy!
Szanowni Klienci,
Firma INM Sp. z o.o. zaleca wyłączanie anten z zasilania w czasie burzy (wyciągnięcie wtyczki z gniazdka elektrycznego). Przypominamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenie anteny w wyniku powstania przepięcia w sieci elektrycznej podczas burzy. Aby zapobiec uszkodzeniu anteny należy bezwzględnie zastosować się do powyższych zaleceń.

08.02.2017

Ostrzeżenie!
Szanowni Klienci,
Informujemy, że INM Sp. z o.o. nie jest organizatorem żadnych konkursów. Przestrzegamy naszych wszystkich użytkowników Internetu przed oszustwami tego typu. Prosimy zachować szczególną ostrożność!

02.12.2016

UWAGA
Szanowni Klienci,
pragniemy poinformować, że od dnia 03.12.2016 (sobota), wprowadzamy możliwość zgłaszania awarii w soboty w godzinach 9:00-14:00.
Szczegóły w zakładce kontakt.

14.11.2016

Uruchomienie transmisji światłowodowej
Szanowni Klienci,
prosimy o zapoznanie się z informacją na temat uruchomienia transmisji światłowodowej w zakładce Aktualności